3+1 CADOU la ojele semipermanente | cod promo: FREE

Multumim pentru ca ai ales Cupio.ro!

Variante de transport pentru primirea coletului

Livrarea produselor va fi efectuata prin curier rapid. Costul transportului se adauga automat la comanda ta, iar cu cat comanda este mai mare, cu atat costul de transport este mai mic sau chiar 0.

Coletarea comenzilor se efectueaza in 24-48 ore, zile lucratoare.

Livrarea coletelor se face in 48-72 de ore, zile lucratoare. In momentul in care coletul pleaca din sediul Cupio, vei fi notificat printr-un SMS.

Tarife de transport - Romania

  • Pentru comenzi mai mari de 250 RON, transportul este gratuit.
  • 15 RON pentru comenzi intre 0 - 70 RON.
  • 10 RON pentru comenzi intre 70 - 250 RON.

 

Tarife de transport - alte tari din Uniunea Europeana

  • Pentru comenzi mai mari de 2000 RON, transportul este gratuit
  • 115 RON pentru comenzi sub valoarea de 1000 RON.
  • 70 RON pentru comenzi intre 1000-2000 RON.

 

Livrarea coletelor externe se face din momentul in care coletul pleaca din sediul Cupio (nu de la plasarea comenzii). Termenul de livrare al coletelor este afisat la plasarea comenzii si este in functie de optiunea firmei de curierat aleasa manual de catre fiecare client.

In ceea ce priveste expedierea coletelor in Regatul Unit (U.K.) timpul de procesare este mai lung.
Pentru expedierile catre o tara nemembra, pe langa costurile aferente coletului si costurile de transport, se vor adauga si taxele vamale.
Informatiile suplimentare se vor trimite prin e-mail.

Taxa de transport se calculeaza la suma efectiv platita, dupa aplicarea cuponului de reducere.

Modalitati de plata

Ramburs

Contravaloarea comenzii se va achita la primirea produsului catre agentul firmei de curierat. Vei primi o chitanta pentru sumele achitate.

Pentru clientii persoane juridice, exista varianta platii bancare.

Online cu card bancar prin PayU (Visa/Visa Electron/MasterCard/Maestro)

Daca ai ales metoda de plata "Online prin card bancar" este necesar sa completezi un formular cu informatiile despre cardul tau, in pagina securizata a procesatorului de plati.

Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

Avem nevoie de numele titularului, numarul cardului, codul CVV si data expirarii pentru a procesa platile cu cardul. Aceste date sunt necesare pentru procesarea platii si pentru finalizarea comenzii.
Aceste informatii pot ramane salvate in contul de client daca se bifeaza casuta dedicata Salveaza cardul. Aceste informatii pot fi sterse oricand prin bifarea casutei Stergere Token.
Nu pot fi introduse carduri de rate.

Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de CUPIO, in cazul platii online;

3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului "3-D Secure", elaborat de organizatiile ce asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. "3-D Secure" asigura, in primul rand, ca nicio informatie legata de cardul tau sa fie transferata sau stocata, in niciun moment al procesului, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Coletele care se livreaza in afara Romaniei nu beneficiaza de modalitatea de plata prin ramburs, acestea pot fi achitate doar online cu card bancar.

Cumpara acum. Plateste cu Klarna

Cum cumperi cu Klarna?

1. Adauga articole in cos.
2. Selecteaza Klarna la finalizarea comenzii si imparte plata in timp.
3. Gestioneaza-ti comanda si platile in aplicatia Klarna.

Cel mai bun mod de a cumpara.
Examineaza cele mai recente achizitii si plateste orice sold ramas conectandu-te la contul Klarna pe pagina https://www.klarna.com/ro/serviciul-clienti/Poti discuta si pe chat cu Serviciul clienti Klarna in aplicatia Klarna.

Siguranta

Klarna foloseste cele mai noi masuri de securitate pentru a-ti proteja informatiile si a preveni achizitiile neautorizate.

Intrebari frecvente

Ne poti contacta la https://www.klarna.com/ro/serviciul-clienti/ sau descarca aplicatia Klarna pentru a discuta cu noi pe chat.

Cum platesc in 3 rate fara dobanda?

Klarna este o metoda de plata online, care iti permite sa faci cumparaturi acum si sa platesti mai tarziu - in 30 de zile sau in 3 rate fara dobanda.
Selecteaza plata in 3 rate fara dobanda pentru a imparti costul achizitiei in 3 rate. Acestea sunt debitate la fiecare 30 de zile incepand din momentul confirmarii comenzii (de obicei, data de expediere). Trebuie doar sa adaugi datele cardului de debit sau de credit pe care doresti sa-l folosesti pentru platile automate. Te vom anunta cand plata este scadenta; tu poti sa te relaxezi si sa te bucuri de achizitia ta. Consulta termenii si conditiile produsului.

Se percep taxe pentru plata in 3 rate fara dobanda?

Nu se percep taxe si comisioane. Pentru mai multe informatii, te rugam sa consulti termenii si conditiile produsului.

Va efectua Klarna o verificare a solvabilitatii pentru plata in rate fara dobanda?
Cand alegi plata in rate fara dobanda, Klarna poate cere un raport de solvabilitate de la un tert. Pentru mai multe informatii, te rugam sa consulti termenii si conditiile produsului.
https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/0/ro_ro/paylaterin3 .

Despre Klarna

Klarna a fost fondata in Stockholm, Suedia si este una dintre companiile cu cea mai rapida dezvoltare din Europa, precum si unul dintre principalii furnizori de plati alternative. Viziunea Klarna este de a face toate platile „smoooth” prin crearea de valoare adaugata pentru cumparatori si retaileri, cu optiuni de plata unice si o experienta superioara pentru clienti.
Compania Klarna are 5.000 de angajati in 45 de tari si este deschizatoare de drumuri in domeniul platilor alternative, oferind solutii de plata smoooth pentru 147 de milioane de clienti si 400.000 de parteneri.
https://www.klarna.com/international/about-us/

Informatii utile

Comenzile se pot face atat telefonic, cat si online. Comenzile telefonice nu au prioritate. Toate comenzile se coleteaza in ordinea in care au fost plasate de catre clienti (indiferent ca sunt plasate telefonic sau pe cupio.ro).

Comenzile nu se confirma telefonic! Clientii primesc pe email (adresa de email scrisa la plasarea comenzii) statusul comenzii si cand aceasta este livrata din sediul Cupio.

Pentru orice modificari ale comenzii, te rugam sa ne contactezi telefonic sau sa ne trimiti un e-mail!  Nu putem garanta in permanenta existenta in stoc a tuturor produselor prezentate pe site, de aceea exista posibilitatea ca o anumita comanda sa nu poata fi livrata. Te asiguram, insa, de faptul ca ne straduim sa nu existe astfel de probleme. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea si/sau continutul unor colete se fac in momentul primirii coletului in prezenta reprezentantului firmei de curierat si se va intocmi un proces verbal de constatare. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Service aparate electrice

Pentru produsele electrice sau alte produse care beneficiaza de garantie, service-ul se efectuaza la sediul nostru din Calea Lugojului, nr 148, CTPark, Cladirea Tim4, Ghiroda, Timis. Aparatele electrice care vor avea nevoie de reparatii, vor fi trimise la adresa mai sus mentionata.

Costul transportului va fi impartit intre tine si Cupio, astfel:

- coletul va fi trimis catre noi cu firma de curierat Cargus SRL, cu specificatia "plata la destinatar, conform contract" (aceasta specificatie se va face exact asa). Orice colet trimis prin alta firma de curierat cu ramburs va fi refuzat.

- dupa reparatia sau inlocuirea produsului cu defect, iti vom trimite inapoi produsul cu ramburs taxa de transport.

Aparatele care au nevoie de reparatii trebuie sa fie in cutia originala si sa nu aiba semne de cazaturi sau bruscari. Aparatele care nu vor putea fi reparate, vor fi inlocuite cu altele noi.

Momentan suntem offline. Intre orele 9:00-17:30, L-V, suntem aici pentru tine. 🤗