15% EXTRA reducere la categoria Promotii | cod: EXTRA

Cariere

Te rugam sa trimiti un mail cu C.V-ul si titlul postului pentru care aplici la adresa hr@cupio.ro 

Daca postul pe care il doresti nu este disponibil momentan sau pur si simplu vrei sa fii contactat in viitor, pentru noi oportunitati, ne poti trimite CV-ul tau pe adresa de mai sus.


1. Beauty adviser Magazin Baneasa

Ce ne-ar placea sa descoperim la tine?

  • ar fi ideal sa ai experienta in domeniul vanzarilor dar daca nu ai, te invatam noi;
  • sa fii curios si sa pui intrebari;
  • sa iti placa sa lucrezi in echipa pentru ca lucrurile cele mai frumoase vin atunci cand facem schimb de experienta si idei;
  • sa fii creativ, sa crezi in ideile tale, sa vii cu noi propuneri de optimizare a activitatilor;
  • sa fii proactiv, sa fii atent la detalii, sa tratezi cu multa seriozitate task-urile pe care le vei avea in echipa noastra.

Ce vei face?

  • vei consilia clientii in vederea comercializarii produselor;
  • vei participa la pregatirea documentatiei contabile conform procedurilor interne;
  • vei participa la inventare;
  • vei incasa produsele conform legislatiei actuale in vigoare si vei elibera documentele fiscale;
  • vei aseza marfa la raft conform procedurilor noastre interne;
  • vei pastra evidenta stocurilor in magazin si vei face si receptia produselor care vin in magazin;
  • te vei asigura ca magazinul respecta mereu standardele noastre in privinta curateniei.

Ce sa astepti de la noi:

  • o echipa mereu dornica sa evolueze;
  • colegi faini cu care sa cresti, sa razi, dar sa si lucrezi in cel mai profesional mod;
  • comision lunar din vanzari;
  • tichete masa;
  • prime de sarbatori;
  • discounturi semnificative la produsele noastre;
  • extra zile de concediu in functie de vechimea in companie;
  • traininguri de perfectionare a abilitatilor tale;
  • participarea la iesiri alaturi de colegi.

2. Beauty adviser Magazin Brasov

Ce ne-ar placea sa descoperim la tine?

  • ar fi ideal sa ai experienta in domeniul vanzarilor dar daca nu ai, te invatam noi;
  • sa fii curios si sa pui intrebari;
  • sa iti placa sa lucrezi in echipa pentru ca lucrurile cele mai frumoase vin atunci cand facem schimb de experienta si idei;
  • sa fii creativ, sa crezi in ideile tale, sa vii cu noi propuneri de optimizare a activitatilor;
  • sa fii proactiv, sa fii atent la detalii, sa tratezi cu multa seriozitate task-urile pe care le vei avea in echipa noastra.

Ce vei face?

  • vei consilia clientii in vederea comercializarii produselor;
  • vei participa la pregatirea documentatiei contabile conform procedurilor interne;
  • vei participa la inventare;
  • vei incasa produsele conform legislatiei actuale in vigoare si vei elibera documentele fiscale;
  • vei aseza marfa la raft conform procedurilor noastre interne;
  • vei pastra evidenta stocurilor in magazin si vei face si receptia produselor care vin in magazin;
  • te vei asigura ca magazinul respecta mereu standardele noastre in privinta curateniei.

Ce sa astepti de la noi:

  • o echipa mereu dornica sa evolueze;
  • colegi faini cu care sa cresti, sa razi, dar sa si lucrezi in cel mai profesional mod;
  • comision lunar din vanzari;
  • tichete masa;
  • prime de sarbatori;
  • discounturi semnificative la produsele noastre;
  • extra zile de concediu in functie de vechimea in companie;
  • traininguri de perfectionare a abilitatilor tale;
  • participarea la iesiri alaturi de colegi.

3. Beauty adviser Magazin Ploiesti

Post disponibil 24 de luni. 

Ce ne-ar placea sa descoperim la tine?

  • ar fi ideal sa ai experienta in domeniul vanzarilor dar daca nu ai, te invatam noi;
  • sa fii curios si sa pui intrebari;
  • sa iti placa sa lucrezi in echipa pentru ca lucrurile cele mai frumoase vin atunci cand facem schimb de experienta si idei;
  • sa fii creativ, sa crezi in ideile tale, sa vii cu noi propuneri de optimizare a activitatilor;
  • sa fii proactiv, sa fii atent la detalii, sa tratezi cu multa seriozitate task-urile pe care le vei avea in echipa noastra.

Ce vei face?

  • vei consilia clientii in vederea comercializarii produselor;
  • vei participa la pregatirea documentatiei contabile conform procedurilor interne;
  • vei participa la inventare;
  • vei incasa produsele conform legislatiei actuale in vigoare si vei elibera documentele fiscale;
  • vei aseza marfa la raft conform procedurilor noastre interne;
  • vei pastra evidenta stocurilor in magazin si vei face si receptia produselor care vin in magazin;
  • te vei asigura ca magazinul respecta mereu standardele noastre in privinta curateniei.

Ce sa astepti de la noi:

  • o echipa mereu dornica sa evolueze;
  • colegi faini cu care sa cresti, sa razi, dar sa si lucrezi in cel mai profesional mod;
  • comision lunar din vanzari;
  • tichete masa;
  • prime de sarbatori;
  • discounturi semnificative la produsele noastre;
  • extra zile de concediu in functie de vechimea in companie;
  • traininguri de perfectionare a abilitatilor tale;
  • participarea la iesiri alaturi de colegi.

4. Director vanzari

Post disponibil 24 de luni.

Ce ne-ar placea sa descoperim la tine?

  • este foarte importanta experienta manageriala de minim 2-3 ani;
  • sa ai studii universitare finalizate;
  • sa cunosti limba engleza (nivel avansat);
  • sa ai abilitati excelente de negociere, comunicare si relationare;
  • sa fii curios si sa pui intrebari;
  • sa iti placa sa lucrezi in echipa pentru ca lucrurile cele mai frumoase vin atunci cand facem schimb de experienta si idei;
  • sa fii creativ, sa crezi in ideile tale, sa vii cu noi propuneri de optimizare a activitatilor pentru echipele din subordine;
  • sa fii proactiv, sa fii atent la detalii, sa tratezi cu multa seriozitate task-urile pe care le vei avea in echipa noastra;
  • permis conducere categoria B;
  • disponibilitate pentru deplasari in tara la punctele de lucru care iti revin.

Ce vei face?

  • vei superviza, coordona si organiza activitatea desfasurata in magazinele Cupio pe zona arondata – responsabili magazine si consultanti in comercializarea produselor cosmetice;
  • vei fi contactat pentru rezolvarea problemelor urgente in magazine;
  • vei reprezinta societatea in fata institutiilor statului daca controalele vizeaza magazinele arondate;
  • te vei deplasa in interes de serviciu in zonele cu magazinele arondate pentru a te asigura de buna functionare a activitatii;
  • te vei asigura de implementarea conceptului unitar referitor la imaginea si modernizarea magazinelor de la nivel de tara;
  • vei participa la deschiderea de noi magazine si te asigura de implementarea tuturor procedurilor de functionare;
  • vei tine legatura cu toate departamentele din companie;
  • vei verifica comenzile efectuate de catre magazine catre depozit;
  • vei verifica retururile primite de la clienti;
  • vei desfasura sesiuni de informare a oamenilor din subordine, vei transmite politicile de resurse umane, vanzari, marketing;
  • alaturi de responsabilul de magazine, vei organiza si participa la inventare.

Ce sa astepti de la noi:

  • o echipa mereu dornica sa evolueze;
  • colegi faini cu care sa cresti, sa razi, dar sa si lucrezi in cel mai profesional mod;
  • comision lunar din vanzari;
  • tichete masa;
  • prime de sarbatori;
  • discounturi semnificative la produsele noastre;
  • extra zile de concediu in functie de vechimea in companie;
  • participarea la iesiri alaturi de colegi.
5. Beauty adviser Insula Craiova, Electroputere  
 
Post disponibil 24 de luni.  

Ce ne-ar placea sa descoperim la tine?

  • ar fi ideal sa ai experienta in domeniul vanzarilor dar daca nu ai, te invatam noi;
  • sa fii curios si sa pui intrebari;
  • sa iti placa sa lucrezi in echipa pentru ca lucrurile cele mai frumoase vin atunci cand facem schimb de experienta si idei;
  • sa fii creativ, sa crezi in ideile tale, sa vii cu noi propuneri de optimizare a activitatilor;
  • sa fii proactiv, sa fii atent la detalii, sa tratezi cu multa seriozitate task-urile pe care le vei avea in echipa noastra.

Ce vei face?

  • vei consilia clientii in vederea comercializarii produselor;
  • vei participa la pregatirea documentatiei contabile conform procedurilor interne;
  • vei participa la inventare;
  • vei incasa produsele conform legislatiei actuale in vigoare si vei elibera documentele fiscale;
  • vei aseza marfa la raft conform procedurilor noastre interne;
  • vei pastra evidenta stocurilor in magazin si vei face si receptia produselor care vin in magazin;
  • te vei asigura ca magazinul respecta mereu standardele noastre in privinta curateniei.

Ce sa astepti de la noi:

  • o echipa mereu dornica sa evolueze;
  • colegi faini cu care sa cresti, sa razi, dar sa si lucrezi in cel mai profesional mod;
  • comision lunar din vanzari;
  • tichete masa;
  • prime de sarbatori;
  • discounturi semnificative la produsele noastre;
  • extra zile de concediu in functie de vechimea in companie;
  • traininguri de perfectionare a abilitatilor tale;
  • participarea la iesiri alaturi de colegi.
 
Momentan suntem offline. Intre orele 9:00-17:30, L-V, suntem aici pentru tine. 🤗
Cookie Settings